torsdag 1. mars 2012

Bienes hemmelige liv

Eg skal lese boka ”Bienes hemmelige liv”, som er  ein historisk roman og bestseljer frå 2001, skrive av Sue Monk Kidd.

 Handlinga foregår i Sør Carolina i 1964 da loven om "borgerrettigheitar for alle" blei signert. Fjorten år gamle Lily Owens og hennas husholderske Rosaleen vel å rømme fra Lily's brutale far og søker tilflukt hos tre birøkterkvinner. Etter å ha lest 10 sider av boka, har eg eit inntrykk av at det er ei bok eg kjem til å trives med å lese. Den virka fengande og gripande, slik at eg fikk lyst til å lesa meir. Eg forventa at boka skal fortsetje å vere fengande utover, og at den fortel ein historie eg ikkje gløymer med det første.

Eg gledar meg til å fortsette!  

1 kommentar:

  1. Fint, Sofie, denne teksten hang godt saman og eg skjøner godt at du gler deg til å lese ho. Bra nynorsk og, men sjekk ut:
    å ha lese
    verka
    fekk
    Hugs og at du ikkje nyttar genitivs-s i norsk (Lilys)

    SvarSlett